Rezervujte si datum: na úterý 22. ledna 2019 chystáme další Digiveletrh. Bude to už pátá výroční přehlídka novinek digitálních agentur. Ty zapsané v našem katalogu budou mít účast výhodnější.

Facebook chce být letos lokálnější a zaměřit se i na ochranu soukromí

Nejvyužívanější sociální síť světa Facebook letos plánuje zaměřit se víc na lokální příspěvky, a udělat pro uživatele relevantní obsah snáz dostupný.  Hlavním impulsem k tomuto směřování byli pro Marka Zuckerberga, zakladatele Facebooku, uživatelé. “Lidé mi stále říkají, že chtějí na svém Facebooku vidět víc lokálních zpráv. Pomáhají nám víc porozumět dění v našich komunitách a našim životům,” vysvětlil. “Budeme proto ukazovat více zpráv ze zdrojů z vašeho města. Pokud sledujete někoho místního nebo se ve vašem městě něco stane, ukáže se to výše ve vašem News Feedu.” Facebook tuhle novinku spouští prozatím v USA, během roku ji chce rozšířit i do dalších zemí.

Další novinkou je možnost firem a organizací nabízet pomocnou ruku během krize právě prostřednictvím Facebooku. Uživatelé mohou už dlouho prostřednictvím nástroje Komunita pro nápovědu hlásit, že jsou během konkrétní krize v bezpečí, najít své blízké či žádat o radu. Nyní se do Komunity mohou zapojit i firmy a organizace, které mají zájem pomoct, a nabídnout své služby. Zatím tento nástroj mohou využívat organizace jako Direct Relief, Lyft, Chase, Feeding America, International Medical Corps, The California Department of Forestry and Fire a Save the Children, ale v nadcházejících týdnech bude zpřístupněn i dalším.

Firmy a organizace mohou nabízet pomoc v Komunitě pro nápovědu

Firmy a organizace mohou nabízet pomoc v Komunitě pro nápovědu

Facebook se chce víc zaměřit i na soukromí. S každým rokem zdokonaluje stávající nástroje umožňující skrývat příspěvky a nastavit si různé stupně soukromí svého profilu. Nyní se o nich snaží rozšířit povědomí prostřednictvím videokampaně, která se uživatelům bude sama zobrazovat v News Feedu. Tato videa budou popisovat všechny nástroje a možnosti a ukáží uživatelům, jak je správně používat.

Privacy Controls Education Campaign

Zveřejnil(a) Facebook dne Neděle 28. leden 2018