O komunikaci potravinářské firmy Hamé na jejím Facebooku a také o nově zřízený facebookový profil baget SimplyFresh se od ledna nově stará agentura TL5. Uspěla ve výběrovém řízení. Propagovat se budou hlavně značky Májka, pomazánky EasySandwich a také džemy a další sladké portfolio.
Agentura TL5 má na starosti dlouhodobou tvorbu obsahu, komunikaci s fanoušky, správu facebookových reklam a analytiku v rámci sociálních sítí. Hamé na Facebooku chce zajišťovat péči o spotřebitele, seznamovat fanoušky s novými produkty a také pořádat soutěže.
„Na online komunikaci klademe stále větší důraz. Obsahová strategie a komunikační témata na našem Facebooku budou postaveny na každodenních situacích. Chceme klást velký důraz na jejich přirozenost a na real time marketing. Hodláme také posilovat vizuální sdělení a komunikovat co nejvíce aktuální témata, přičemž našim spotřebitelům a fanouškům chceme poskytovat kvalitní informační servis,“ načrtla marketingová ředitelka Hamé Marcela Mitáčková.