Na vysokoškoláky a absolventy cílí 3. ročník akce Nakafe, jež proběhne 25. dubna v Praze, Brně a Frýdku-Místku. Šestnáct členů Asociace komunikačních agentur (AKA) otevře brány zájemcům v rámci akce, již loni navštívilo 500 zájemců o práci v komunikaci. Vstup je grátis, lze přijít od 17 či od 19 hodin. „Počet návštěvníků z loňska překonáme,“ předpokládá Marek Hlavica, výkonný šéf AKA.

Facebook pro Jacobs bude dělat TL5

Agentura TL5 Digital po tendru střídá dosavadního správce profilu Multimedia Atelier.

Výrobce kávy Jacobs si ve výběrovém řízení na správu facebookové stránky vybral agenturu TL5 Digital. Ta se tendru zúčastnila spolu s agenturami Bistro Social, Friendly, Symbio Digital a Multimedia Atelier, která měla sociální sítě Jacobsu na starost doposud.

Agentura značce na Facebooku zajistí tvorbu obsahu, komunikaci s fanoušky, péči o zákazníky a analytiku. Obsahová strategie stránky a komunikační témata má přitom vycházet z každodenních situacích a klást důraz na autenticitu v domácím prostředí. Bude využívat mikrovidea, takzvané cinemagrafy.

TL5 dosud vytvářela obsah pro řady zrnkové kávy Jacobs Dark Roast a Jacobs Medium Roast. Teď spolupráci rozšířila o portfolio instantní a mleté kávy značky Jacobs. V prosinci navíc pro Jacobs připravila sérii reklamních prerollů na YouTube na podporu zrnkové kávy.