Pražská digitální marketingová agentura eVisions přebírá správu facebookového profilu společnosti Yara Agri Czech Republic. Od listopadu se stará o propagaci předního výrobce a distributora v oblasti minerálních hnojiv. Projekt vede account manager Diana Zadáková, mezi jejíž projekty na sociálních sítích spadá třeba i Man Truck & Bus Czech Republic. Facebook Ads zajišťuje její kolega Dominik Hlubina.
Při budování komunity na sítí chtějí zdůraznit agronomickou odbornost a inovativnost značky. Norská Yara působí ve víc než 60 zemích, existuje 100 let. Česká dceřiná firma norské Yary v tuzemsku nabízí hnojiva i oborové know-how a poskytuje agronomické poradenství v oblasti ekologicky udržitelných řešení i digitální nástroje k řízení výživy rostlin.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Rádio Zet se změní na Radio Prostor, Echo Media přidá podcasty

Za Alzu bude mluvit Eliška Čeřovská, spoluzakládala CNN Prima News
