
Šéf Fairy Tailors Ondřej Tyleček. Foto: Patrik Hácha
Kreativní agentura Fairy Tailors uspěla ve společném tendru Porsche Česká republika a Porsche Inter Auto CZ. Získává tak kontrakt na správu jejich sociálních sítí. Kromě značek Porsche, Volkswagen osobní vozy, Lamborghini a Bentley zajistí také komunikaci samotné sítě dealerství skupiny Porsche Inter Auto CZ. „Fairy Tailors prošli náročným výběrovým řízením ve tvrdé konkurenci renomovaných agentur,“ uvedl David Valenta, PR manager pro Volkswagen osobní vozy.
Značku Porsche mají Fairy Tailors v portfoliu už od roku 2019. „Před čtyřmi lety jsme dostali české Porsche na sociální sítě,“ připomíná Ondřej Tyleček, čerstvý managing director Fairy Tailors. Teď agenturu čeká významné rozšíření spolupráce o importérská i prodejní zastoupení dalších koncernových značek. Důležitým komunikačním cílem napříč značkami přitom bude správně uchopit téma elektromobility a pomoci zákazníkům překonat psychologické bariéry, které je dělí od pořízení elektrického vozu.
Agenturní tým vedený content leaderem Tomášem Stehlíkem bude pro Porsche Česká republika a Porsche Inter Auto CZ spravovat více než 30 účtů na sociálních sítích Facebook, Instagram, LinkedIn a TikTok. Smlouva se uzavírá na tři roky.

Vznikla agentura BF Company, založili ji bývalí manažeři Zootu

Livesport začne oficiálně měřit návštěvnost, reklamu bude prodávat Arbomedia

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Rádio Zet se změní na Radio Prostor, Echo Media přidá podcasty
