Digitální agentura Fairy Tailors Jana Vašíka začala pracovat pro značku margarínů Rama a značku dehydrovaných potravin Knorr společností Unilever. Agentura dostala na starost strategii facebookové komunikace těchto značek, péči o rozvoj komunity fanoušků, práci s brand ambasadory a poradenské a konzultační služby pro další sdílené komunikační platformy skupiny Unilever.
„Hledali jsme agenturu, která se primárně věnuje oblasti sociálních médií,“ uvedla Nikol Frantová, brand manažerka značky Rama pro český a slovenský trh.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden
Sumář týdne: ČT se vrací k původnímu řízení programu, přidá rodinné seriály
Dva ze tří kandidátů nepřišli