Agentura Fairy Tailors, která se specializuje na branding a komunikaci značek na sociálních sítích, začala spolupracovat s firmou Beryko, oficiálním distributorem čínské značky telefonů Xiaomi pro český trh. Úkolem agentury je komunikace značky Xiaomi a budování její komunity v Česku, prostřednictvím sociálních sítí. Součástí je rovněž podpora otevření Mi Zones, autorizovaných prodejen, které mají postupně přibývat ve všech krajských městech.
„Komunikační kampaň jsme nazvali Konec šedé zóny, protože signalizuje konec neoficiální a začátek oficiální distribuce,“ vysvětluje obchodní ředitel agentury Fairy Tailors Ondřej Tyleček. Z tohoto důvodu podle něj agentura ve vizuálech symbolicky pracuje s přechodem šedé do pestrých barev. „V kampani využíváme také maskota Xiaomi, zajíčka Mitu. Ten se například jako nově příchozí do Česka v krátkých komiksových stripech podivuje různým českým reáliím a zažívá nečekané příhody,“ popisuje Tyleček.