Faktor Soukup se mění z týdeníku na měsíčník

Aktuální vydání týdeníku Faktor Soukup

Aktuální vydání týdeníku Faktor Soukup

“Agresivní zpravodajsko-ekonomický magazín” Faktor S dva a čtvrt roku po svém vzniku mění název a periodicitu. Nově se – jak upozorňuje Mediaguru – jmenuje Faktor Soukup, po majiteli a šéfovi vydavatelství Empresa Media Jaromíru Soukupovi, který po sobě pojmenoval i několik pořadů své televize Barrandov. Právě s jedním z nich, jímž jsou Kauzy Jaromíra Soukupa, se Faktor Soukup propojuje přímo odkazem na titulní straně.

Kauzy Jaromíra Soukupa. Foto: TV Barrandov

Scéna pořadu Kauzy Jaromíra Soukupa. Foto: TV Barrandov

Časopis zároveň změní svou periodicitu z týdeníku na měsíčník, a to počínaje příštím vydáním ve čtvrtek 31. května. Soukup o tom informuje v úvodníku, píše, že měsíčník přinese rozšířený obsah (týdeník teď má 76 stran, jde přitom o dvojčíslo) a “ještě větší porci kauz, byznysových informací i zábavy”. Cena titulu zůstane stejná, za jedno číslo 29 Kč. Roční předplatné tak je za 348 Kč. 

Titulní strana prvního vydání týdeníku Faktor S

Titulní strana prvního vydání týdeníku Faktor S z dubna 2016