Farmářský Náš grunt redesignuje pobočky

Síť farmářských prodejen si nadělila k pátému výročí nový vizuální styl.

Náš grunt ve Francouzské ulici v Praze

Náš grunt ve Francouzské ulici v Praze

Náš grunt ve Francouzské ulici v Praze

Náš grunt ve Francouzské ulici v Praze

Náš grunt ve Francouzské ulici v Praze

Náš grunt ve Francouzské ulici v Praze

Náš grunt ve Francouzské ulici v Praze

Náš grunt ve Francouzské ulici v Praze

Síť farmářských obchodů Náš grunt redesignuje k pátému výročí svého vzniku postupně všechny prodejny. Změnou prošly i veškeré korporátní materiály. Klíčovým prvkem nového stylu zůstala nadále kombinace žluté a hnědé barvy, kterou doplňují stylové fotografie či malovaná grafika. První pražskou pobočkou, realizovanou v novém stylu, je nově otevřená prodejna v ulici Francouzská, kromě ní byla redesignována nová prodejna v Uherském Hradišti. Do září by měly získat novou podobu další dvě prodejny, a sice v Hlučíně a v Praze na Florenci. Všechny prodejny sítě čeká změna zhruba do ledna příštího roku. Nový styl vznikal inhouse.

„Před pěti lety jsme začínali s jednou malou provozovnou, teď máme 31 obchodů ve franšízové síti, a to si zaslouží oslavu. Jako dárek jsme si nadělili nový kabát,“ říká ke změnám jeden z majitelů konceptu Náš grunt Jiří Málek.

Společnost Náš grunt je českou společností fungující na principu franšízy a vlastních kamenných obchodů. Vznikla v roce 2010 a zaměřuje se na prodej tradičních českých potravin od malých a středních producentů. V současnosti patří k největším provozovatelům sítí farmářských prodejen.

Podle marketingové a PR manažerky společnosti Náš grunt Martiny Bauerové nerealizuje firma v souvislosti s redesignem žádnou kampaň, ale počítá s komunikací určenou franšízantům zastoupeným v této síti. Nový styl se také odráží v aktuálních kampaních určených na podporu letního grilování a v kampani k otevření nové pobočky v pražské Francouzské ulici. Tato kampaň zahrnuje letáky, ochutnávky v místě prodeje a kolportáž v okruhu zhruba jendoho kilometru kolem prodejny. Mezi připravované marketingové aktivity patří podle Bauerové také edukační kampaň na téma prokazování původu potravin.

Sdílejte