„Fast food influencer marketingu.“ Reward automatizuje reklamu na Instagramu

Na AppParade představil Reward Jan Rož

Na AppParade představil Reward Jan Rož

Aplikace Reward nabízí značkám rychlé spojení s vlivnými účty na Instagramu a ty snadněji zapojuje do kampaní, aniž by se musely obě strany osobně setkat nebo spolu komunikovat. Reward nabízí možnost zveřejnění vzorových fotek a sám vypočítává i odměnu. Od svého spuštění na začátku ledna zpracovala přibližně tucet kampaní.

Zapojování instagramových influencerů je u mnoha kampaní samozřejmost. „Při každé kampani naši pracovníci stráví řadu hodin hledáním a oslovováním influencerů, vysvětlováním, co od nich vlastně potřebujeme, domlouváním se na podmínkách, musejí vymyslet kreativu, podepsat smlouvu, vyplatit jim peníze. To jsou spousty hodin práce. Když jsem na konci měsíce viděl timesheety, které museli naši klienti zaplatit, rozhodl jsem se, že celý proces zautomatizujeme,“ vysvětlil vývojář Jakub Rož z Reward Media na 30. soutěžní přehlídce AppParade.

Do aplikace značka vstupuje sama, sama si také nastaví podmínky kampaně a jaké výstupy od influencerů očekává. Zároveň určuje výši odměny, kterou je schopná vyplácet. Ta se vypočítává na základě počtu followerů a počtu „lajků“, které příspěvky v průběhu dostávají. „Jedna složka je fixní, druhá variabilní. Takhle přinášíme do tohoto oboru nějaký standard, protože často se odměna influencerů určovala ‚podle huby‘,“ doplnil Rož.

Influencer si sám vybere kampaň, která ho zaujme, vloží příslušnou fotku na svůj profil a následně i do aplikace. Tím hned získá i svou odměnu, která se strhne značce z karty. „Jsme takový fast food influencer marketingu, nejsme vhodní pro každou značku. Dokážeme značku propojit s tisíci influencery, kteří mají menší počet followerů,“ řekl Jakub Rož. Reward je dostupná zatím pouze pro platformu iOS.