Jak koronavirus dopadá na média, marketing a maloobchod v Česku? Čtěte ve speciální příloze.

Federální show pokračují: Nova a Markíza budou hledat Hlas Česko Slovenska

Televize Nova a Markíza chystají na jaro 2012 další česko-slovenskou show, podle vzoru z Holandska.

Vlna přeshraničních show přes nedávné skeptické hlasy neopadá: po letošní druhé řadě „Talentu“ na Primě a Joj spojí českou Novu a slovenskou Markízu novinka - castingová pěvecká show Hlas, původně The Voice. Nova a Markíza ji uvedou na jaře 2012.

Jde o původem holandskou show, za kterou stojí mediální magnát a producent John de Mol (spoluzakladatel proslulé továrny na původní televizní formáty Endemol). V Holandsku byla show The Voice of Holland uvedena premiérově v lednu 2011, přilákala k obrazovkám přes 3 miliony diváků. Hned v dubnu ji s úspěchem adaptovala americká NBC. Velké emoce vzbudila nedávno polská verze.

V roce 2012 se budou její lokální verze šířit dál po Evropě - vedle Česka a Slovenska ji v premiéře chystají Belgie, Francie, Velká Británie - i na další kontinent, do Austrálie.

Cílem československé show je „objevit ten nejlepší hlas v obou zemích“, podle pěveckého talentu, „bez ohledu na vzhled či věk“ - nicméně podle přihlášky na portálu www.hlas.tv mohou soutěžit lidé mezi 16 a 80 lety věku.

Talenty v průběhu soutěže povedou osobní koučové z řad uznávaných osobností českého a slovenského šoubyznysu. V zahraničí, v USA to byla třeba zpěvačka Christina Aguilera.