Čtvrtý ročník soutěže firemních médií Fénix content marketing, pořádané agenturou Freya Kateřiny Borovanské, vyhlásil vítěze. Dvě zlata si odnesla společnost KPMG Česká republika, za své B2B a B2E časopisy Marwick a Echo. Nejlepším zákaznickým časopisem se stal ten od e-shopu s oblečením Zoot. Nejlepší profil na Facebooku má podle poroty Fénixu značka Ria od Hartmann-Rico, nejlepší profil na YouTube e-shop s botami Footshop.cz. Nejlepší strategií marketingu obsahem byl vyhlášen projekt Česko v datech agentury Dark Side pro klienta SAS Institute.
Kompletní výsledky soutěže
Obrazem z vyhlášení

Ze slavnostního vyhlášení

Kateřina Borovanská jako moderátorka

Stanislav Bernard

Diskuse Pram Consulting a Ipsosu

Internetová Mall.tv změní název na Fame Play

Tištěný časopis Moje psychologie se po půl roce vrací

Búřil, Hynčica, Novák: Potřebují mediální měření v Česku evoluci, nebo revoluci?
