Jak koronavirus dopadá na média, marketing a maloobchod v Česku? Čtěte ve speciální příloze.

Festival Cannes Lions byl zrušen, letos nebude

Philip Thomas. Foto: Richard Bord (Getty Images) pro Cannes Lions

Šéf festivalu Cannes Lions Philip Thomas loni na pódiu hlavního sálu ústředního festivalového paláce. Foto: Richard Bord (Getty Images) pro Cannes Lions

Pořadatelé tradičního výročního reklamního festivalu Cannes Lions dnes oznámili, že jeho letošní ročník ruší. Kvůli pandemii koronaviru ho nejdřív přesunuli z června na říjen, nakonec ale rozhodli, že akce letos vůbec nebude a další proběhne až příští rok, standardně v červnu, konkrétně od 21. do 25. června 2021.

Podle šéfa akce Philipa Thomase má teď marketingové, kreativní i mediální odvětví „jiné výzvy, kterým čelit“. Do festivalové soutěže kreativity přišlo loni zdaleka nejvíc přihlášek z USA, Spojené státy jsou přitom podle oficiálních čísel teritoriem, které dnes pandemie postihuje nejvíc.