Je tu opět reklamní blok. Proč? Jen tak. Jak jsem se vyjádřil dříve, není o čem psát a není potřeba vytvářet pseudotémata a pseudoproblémy v našem malém reklamním rybníčku. Nic vážného se opravdu neděje, jen pár drobností, které si samostatně pozornost nezaslouží, ale v rámci mého - teď již velmi nepravidelného bloku - snad obstojí.
A taky možná proto, že kolega Marek Prchal hodně polevil. Buď čte novou bulvární Sedmičku nebo se rozplývá nad novou reklamou České spořitelny (což nechápu – já osobně jsem se při jejím zhlédnutí ocitl v reklamním suterénu 90. let. Marek zřejmě rád provokuje netečné čtenáře, jinak si to neumím vysvětlit).
Penys laví 15 let! Ano, přesně takhle začínal před pár týdny bujarý komentář reklamního spotu oslavenců řetězce Penny a já nevěřil svým uším. Můj mladší synek vyprskl smíchy, takže jsem se nepřeslechl. A pak že české reklamě schází odvaha! Zde se o penisu pouze mluví. Znám i odvážnější pojetí, které asi už nikdo nikdy nepřekoná. Spot Captain Pecker vyhrál dokonce lva v Cannes. Inu - máme stále co dohánět.
A když už jsme u těch lvů a honění - to bylo další téma na článek, které mne opustilo, jen co mě napadlo. Bylo by to asi o tom, jakou morální a finanční hodnotou je vyvážen jeden přivážený lev z Cannes (teď nemyslím ty ze soutěže Young Lions ). Jenže po lvech už dnes ani pes neštěkne, takže koho to zajímá, může si to zkusit sám. Na vlastní nebezpečí.
Také se odehrál v Doxu panel na téma malé vs. velké agentury. O nic jsme ale nepřišli. Prý to je stále všechno o lidech atd. Tak to už jsem říkal před pár lety na podobném panelu v rámci Fora media a připadal jsem si už tenkrát trochu jako blbec… Jeden příspěvek do podnětné diskuze mne ovšem dnes napadá: kdo chce honit, má velkou. Kdo ne, má malou. Je to jednoduché.
Fíío! Abych nezapomněl – Fíío efekt má mít i nová kampaň banky, na jejíž jméno si teď nemůžu vzpomenout…. Ale právě to schytala v Marketing & Media, takže to asi funguje. A tak se budu řídit doporučením o nekopání do mrtvol.
Jednu věc si ovšem jako spotřebitel reklamy neodpustím. Jaký je asi consumer take out či desired cosumer response této kampaně? Banka, se kterou se budu cítit trapně. I když za mne zaplatí transakční poplatky nebo co, viz spot s placením kartou na baru.
Invaze drahých českých herců (nebo takových, kteří nejsou jen tak k mání) pokračuje. Experty z Vodafonu má zachránit dobrovolný hasič Pavel Liška. Tydýt si nemohl přát silnějšího konkurenta! Budu samozřejmě se zájmem sledovat, jak tenhle souboj roztomilých nýmandů (nemyslím tím operátory samozřejmě) dopadne.
U dalšího dobrovolného reklamního bloku na shledanou.