Filipová z E15 jde řídit marketing skupiny Natland

Hana Filipová odchází z místa zástupkyně šéfredaktorky deníku E15 do investiční skupiny.

Hana Filipová

Hana Filipová

Hana Filipová, která donedávna působila jako zástupkyně šéfredaktorky deníku E15, posílí od března tým investiční skupiny Natland. Bude zodpovědná za marketing a komunikaci skupiny včetně některých dceřiných společností. Obsadí pozici, kterou před časem zastával Jaroslav Holý. „Těším se na zajímavou práci i zcela nové projekty. Natland má silnou značku nejen na poli investic, ale také v developmentu. Mým úkolem bude mimo jiné ji dál rozvíjet,“ uvedla.

Investiční skupina Natland se zaměřuje na investování do majetkových účastí ve středně velkých podnicích a do rezidenčního developmentu na českém a slovenském trhu. Její specializací jsou společnosti ve složité ekonomické situaci, takzvané distressed assets. Čistý zisk skupiny v roce 2019 přesáhl 169 milionů Kč, hodnota majetkových účastí (k nejznámějším patří Prague City Golf, Energo Příbram či ECFS) činila téměř sedm miliard korun. Ke konci roku 2019 skupina ve všech svých společnostech zaměstnávala 650 lidí a obsluhovala 54.000 zákazníků. Skupinu v roce 2002 založil Tomáš Raška a v současné době má další tři partnery: Janu Sečkářovou, Karla TýceDavida Manycha.

Hana Filipová vystudovala Vysokou školu ekonomickou a jako novinářka začínala v ekonomické redakci Lidových novin. Působila i v ekonomické redakci České televize a v týdeníku Ekonom vydavatelství Economia. Do deníku E15 nastoupila jako zástupkyně šéfredaktorky Tereza Zavadilové v červenci 2016 a odpovídala primárně za obsah deníku a projekt magazínu rozhovorů Osobnosti pod značkou E15 Premium.