Proč děláme web, denní newsletter, týdenní Katovnu a nově též měsíční souhrny? Poslechněte si.

Filozofie Univerzity Palackého má PR agenturu

Fakulta olomoucké vysoké školy provozuje vlastní rádio a chystá kolekci oblečení.

Další aktivitou v komunikační kampani Filozofické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci je po reklamě Učíme myslet, spuštění studentského rádia UP Air a zavedení nové korporátní identity spolupráce s externí PR agenturou. Vybrala si Airside Communication Romana Pacvoně, ta bude odpovědná zejména za kompletní servis v oblasti externí a interní komunikace fakulty.

Škola se snaží vyvrátit „chybně zažitý mýtus o zkamenělých a nemoderně se prezentujících a pracujících fakultách humanitního směru“. V komunikaci cílené na své studenty, akademické pracovníky i širokou veřejnost plánuje mluvit i o zázemí pro studenty či atmosféře města. Její kampaň by se měla brzy posunout za hranice olomouckého regionu.

Fakulta také brzy hodlá představit kolekci univerzitního oblečení, a to pod svou vlastní značkou Uni Wear City.