Redakce zpravodajství České televize přichází s novou formou zpravodajského obsahu – komiksem. Každý den přidá nový. Obrazové příběhy vznikají ve speciálních aplikacích podle reportáží odvysílaných v pořadech ČT a cílem je přilákat především mladší generaci. Výrobit jeden díl trvá několik hodin, na projektu se podílí šest lidí – redaktoři, editoři, grafici a korektorky.

Finančním ředitelem Blueberry je Šídlo z Eallinu

Stanislav Šídlo

Stanislav Šídlo

Finance digitální fullservisové agentury Blueberry má od začátku března na starosti Stanislav Šídlo. Do agentury přichází z produkční společnosti Eallin, kde působil v téže roli. Finančního šéfa dělal i pro výrobce krmiv Vafo, v Grant Thornton byl konzultant. V Blueberry se má starat o finanční řízení, controlling a reporting a zároveň se jako člen nejvyššího managementu podílet na strategii a celkovém směřování agentury.