Služba DámeJídlo.cz, nabízející rozvoz hotových jídel, opět rozšířila management. Novým marketingovým ředitelem se stal Radek Finkous, novým produktovým a IT ředitelem Lukáš Benda. Technicky nahradil Finkous Michala Fintu a Benda Martina Stekla. „U obou ale nejde o převzetí role jedna ku jedné, spíš o její rozvoj, včetně rozvoje marketingového, produktového a IT týmu,“ upozorňují zástupci Dámejídlo.cz. V květnu 2016, nastoupil do DámeJídlo.cz další nový člen vedení, Martin Chrz, který se ujal pozice business intelligence director a má na starost využívání analýz big dat.
Finkous začal svou kariéru ve výzkumné agentuře Ipsos Tambor. Poté pět let působil v O2 Česká republika, kde prošel různými sektory marketingu od řízení akvizic nových zákazníků až po vedení retenčního týmu. Podílel se také na spuštění a řízení takzvané free revoluce, což byla kampaň O2 v roce 2013, která provázela její tehdejší zlevnění tarifů. V Dámejídlo.cz bude coby nový marketingový ředitel dohlížet na akvizice zákazníků, využívání nových reklamních kanálů a zodpovídat za marketingovou strategii.
Benda přichází z České spořitelny, kde působil v technologickém a inovačním týmu zaměřeném na digitální transformaci a řízení vztahů s finančně-technologickými startupy. Specializuje se na mobilní aplikace, cloudové aplikační platformy a webová rozhraní pro programování aplikací pro plně digitalizované obchodní modely. V DámeJídlo.cz má na starost přechod na komerční integrované řešení pro business management nového typu, tvorbu takzvaného omnichannelu.