Finmag.cz se mění na portál pro podnikatele, tištěný Finmag redesignoval

Po loňském příklonu k ekonomickým tématům jde teď titul podnikatelům ještě víc naproti.

Tištěný dvouměsíčník Finmag letos v létě redesignoval

Tištěný dvouměsíčník Finmag letos v létě redesignoval

Internetový magazín Finmag.cz vydavatelství Next Page Media se od základu mění. Ze společenského a později společensko-ekonomického média se nyní transformuje v portál zaměřený na podnikatele, malé a střední firmy a živnostníky. Pro ně na webu zároveň přibyla řada servisních nástrojů: grátis nahlížení do rejstříku ekonomických subjektů, který kombinuje aktuální veřejně dostupné informace z obchodního rejstříku, živnostenského rejstříku či registru DPH, nebo průběžně aktualizované kalkulačky zaměřené na osoby samostatně výdělečně činné (OSVČ) a podnikatele obecně, umožňující spočítat si výši paušální daně, nemocenského pojištění či daň z příjmů.

Změnou prošel i tištěný magazín Finmag, který pod novou šéfredaktorkou Irenou Jirků v létě prodělal komplexní redesign a stal se rozšířenou verzí víc servisně pojatého webu. Dvouměsíčník na víc než 150 stranách přináší rozhovory, analýzy a vhled do malého i velkého byznysu. Součástí online i tištěné verze magazínu zůstávají témata financí a investic.

Změnu zacílení titulu předznamenal projekt Podnikavé Česko, který už téměř rok přináší příběhy malých a středních podniků i mimo velká města. „Finmagu dlouho chyběla jasně definovaná cílová skupina, pro níž by obsah na webu vznikal. Úspěch Podnikavého Česka nám ukázal, že dokážeme podnikatele zaujmout. A na tom jsme se rozhodli stavět. Pro podnikatele chceme být nejen inspirací, ale hlavně oporou v době, která na ně klade čím dál větší nároky,“ uvádí šéf Next Page Media Martin Vlnas.

Už před redesignem Finmag.cz vykazoval výrazně vyšší afinitu v segmentu podnikatelů. V tom chce ještě posílit. „Naším cílem není nic menšího než pomoci změnit české podnikatelské prostředí k lepšímu,“ říká šéfredaktor Finmag.cz Michal Hron. Podle něj podnikatelé a živnostníci „mnohdy musí čelit až absurdním překážkám, které jim do cesty klade především stát“.

Finmag.cz vznikl v roce 2007 pod vedením Jana Majera. Dalšími šéfredaktory byli Světlana Rysková, Ivan Adamovič, Martin Vlnas, Michal KašpárekOndřej Tůma. Od loňska web pod vedením bývalého editora týdeníku Euro Michala Hrona ohlásil příklon k ekonomickým tématům podávaným zábavnou a populární formou. Průměrná návštěvnost Finmagu se pohybuje okolo 200.000 uživatelů měsíčně.

Sdílejte