Tvůrčí uskupení Jinej gang hlásí nového klienta, uspělo v tendru na kreativní agenturu pro českou Fio banku. Pracovat pro ni bude následující tři roky. Fio se dosud v reklamě drželo kreativního konceptu „dobrých zvyků“ původně od Mark BBDO, v němž pokračovala agentura Lucky U.
„S radostí a s doutníkem může potvrdit, že si Fio Banka vybrala nejlépe, jak mohla. My se těšíme se na spolupráci a diváci se mohou těšit na kampaně, u kterých se budou skvěle bavit!“ sdělil Ondřej Hübl, který kreativní trio založil loni společně s Viktorem Říhou a Tomášem Vápeníkem.

Poslechněte si podcast Médiáře
„PR není reklama zadarmo.“ Radek Vítek o svých 30 letech v public relations

Patnáctka finalistů na pět míst v radě
Poslanci zúžili výběr adeptů do Rady ČT, Šarapatka už předtím z volby odstoupil

Startuje CME Content Academy
Brněnský Televizní institut zaštítí vzdělávání adeptů pro Novu a Markízu

Jak česká média pojímají OSINT
Pátrání v otevřených zdrojích bývá pomalé a nákladné, přináší ale důvěryhodnost

Dvanáct dílů z Moravy
Televize Prima natáčí „vinařský“ seriál Pálava

Google a Facebook digitalizují kontinent