Tvůrčí uskupení Jinej gang hlásí nového klienta, uspělo v tendru na kreativní agenturu pro českou Fio banku. Pracovat pro ni bude následující tři roky. Fio se dosud v reklamě drželo kreativního konceptu „dobrých zvyků“ původně od Mark BBDO, v němž pokračovala agentura Lucky U.
„S radostí a s doutníkem může potvrdit, že si Fio Banka vybrala nejlépe, jak mohla. My se těšíme se na spolupráci a diváci se mohou těšit na kampaně, u kterých se budou skvěle bavit!“ sdělil Ondřej Hübl, který kreativní trio založil loni společně s Viktorem Říhou a Tomášem Vápeníkem.
Druhá novinka z pobřeží Jadranu
TV Prima nasadí na pondělní večery Lež na pláži, další seriál z Chorvatska
Rozšíření za hranice metropole
Praha TV expandovala do dalších osmi krajských měst, jde naladit na anténu
Banka bude mít tři mluvčí
Monika Hořínková přechází z Czech News Center do komunikace ČSOB
Sledujte nový rozhovor
„Média končí.“ Malecký a Douša o tom, jak v Česku vznikly zpravodajské pouště
Přijďte ve čtvrtek 21. března