Tvůrčí uskupení Jinej gang hlásí nového klienta, uspělo v tendru na kreativní agenturu pro českou Fio banku. Pracovat pro ni bude následující tři roky. Fio se dosud v reklamě drželo kreativního konceptu „dobrých zvyků“ původně od Mark BBDO, v němž pokračovala agentura Lucky U.
„S radostí a s doutníkem může potvrdit, že si Fio Banka vybrala nejlépe, jak mohla. My se těšíme se na spolupráci a diváci se mohou těšit na kampaně, u kterých se budou skvěle bavit!“ sdělil Ondřej Hübl, který kreativní trio založil loni společně s Viktorem Říhou a Tomášem Vápeníkem.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden
Sumář týdne: ČT se vrací k původnímu řízení programu, přidá rodinné seriály
Tentokrát ani nikdo nekandidoval