Agentura Mark BBDO v čele s Pavlem Matějíčkem zvítězila ve výběrovém řízení na nadlinkovou agenturu, které vypsala česká Fio banka. V hlavní roli vítězného kreativního konceptu jsou „férové produkty, dobré zvyky a ochota bez výjimky pro všechny klienty“, informuje agentura. „Konkurenční výhodu hlavní myšlenky vidíme v tom, že jde proti současným trendům, ale zároveň má silný digitální potenciál. Stále chceme používat výrazný vizuální styl. A to se povedlo agentuře trefit výborně,“ chválí si Jan Bláha, ředitel obchodu a marketingu Fio banky.
Ta dosud stavěla na spotech s Jakubem Kohákem a kozou Vlastou. Ty vznikaly nejdřív ve spolupráci s agenturou Made by Vaculik, později přímo s jejím bývalým kreativním ředitelem Pavlem Sobkem, který z agentury před dvěma lety odešel.

Jakub Kohák a Daniel Dangl jako kosmonauti Fio banky

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Petr Dvořák: Dvanáct let v čele České televize byl prime time of my life
