Národní federace hudebního průmyslu rozeslala v podobě PDF první číslo čtvrtletníku Svět vinylů, pro první kvartál 2018. Jde o přehled novinek, redakci vede Josef Vlček. „Vzhledem k rostoucí oblibě tohoto specifického formátu jsme přistoupili k této formě jeho propagace,“ vzkazují gramofirmy.

FireMedia mění logo, styl a vlastnickou strukturu

Z digitální agentury se stáhli dva ze tří zakladatelů Adam Kurzok a Jan Duda.

Pražská agentura FireMedia, zaměřená na online komunikaci, mění po dvou letech existence firemní identitu. Z loga zmizí stylizovaný plamínek, novou značkou chce firma působit seriózněji. „Z malé agenturky o dvou lidech, která zajišťovala primárně marketing na sociálních sítích a grafický design, až po dnešní tým téměř patnácti lidí, který se našim zákazníkům stará o webovou analytiku, internetový marketing nebo vývoj mobilních aplikací,“ vysvětluje nový přístup k sebeprezentaci firmy její šéf a spolumajitel Marek Kříž. „Dalším důvodem je expanze na zahraniční trhy. Nyní navazujeme spolupráci s francouzskými a italskými mediálními agenturami,“ doplňuje.

Vlevo nové, vpravo staré logo Firemedia

Vlevo nové, vpravo staré logo FireMedia

Agentura funguje od března 2013, nyní jako digitální full service. Mezi její klienty patří NordBlanc, Tutor, Coolpad či Ministerstvo financí České republiky. Firmu FireMedia Digital zakládal Marek Kříž, Adam Kurzok a Jan Duda. Do letošního jara měl Kříž a Kurzok po 35 % a Duda 30 %. Kurzok a Duda se nyní z firmy stáhli a jejich celkem 65% podíl letos v dubnu převzala pražská investiční firma Epico International. Později upravila svůj podíl na 51 %, 49 % vlastní jako fyzická osoba Marek Kříž. Ten získal i podíl v Epico, které původně vlastnili Roman Nováček, Martin Habina, Lukáš Janoušek a Pavel Turek (první dva měli po 30 %, druzí dva po 20 %, nové rozložení podílů zatím obchodní rejstřík nezapsal).

Nový vizuální styl agentury Firemedia

Nový vizuální styl agentury FireMedia