„Myslím, že jsem v Danielu Křetínském nalezl vzácnou perlu. Daniel miluje Francii a chce tu významně investovat do médií,“ napsal zaměstnancům týdeníku Marianne jeho ředitel Yves de Chaisemartin. Ten by si i poté, co titul koupí právě Křetínský, měl funkci zachovat. Majitel Blesku vedle toho chce koupit od Lagardere francouzské časopisy a česká či slovenská rádia.

FireMedia se zaměří výhradně na e-commerce

Novou platformu Bonfire dostal v agentuře na starost nový technický ředitel Andrej Antaš.

Marek Kříž

Marek Kříž

Digitální agentura FireMedia v čele s ředitelem a menšinovým majitelem Markem Křížem se v novém roce plánuje věnovat výhradně klientům z oblasti e-commerce. „Utvrdili jsme se v tom, že naše nejsilnější pozice je právě po boku firem, které na internetu prodávají a operativní řízení všech jejich online aktivit je pro ně životně důležité,“ hodnotí činnost minulého roku Kříž.

Firma proto spustila novou platformu pro e-commerce nazvanou Bonfire. Ta v sobě soustřeďuje řadu dílčích nástrojů (MailChimp na mailing, GoodData na analytiku, dále služby pro platby, srovnání cen, logistiku, zákaznickou podporu či účetnictví) pro e-shopy s obratem od 20 do 200 milionů Kč, uvádí tvůrci platformy. Slouží tak k automatizaci procesů. O platformu se v agentuře stará nově příchozí technický ředitel Andrej Antaš, jenž se na tuto pozici přesunul z česko-amerického startupu Cashplay.

Firma má též nového art directora, je jím Daniel Seman. Ten přišel z firmy iBrands, kde pracoval na několika startupech (Tarifomat či Molo7). Tým agentury momentálně tvoří 15 lidí, navíc FireMedia otevřela 6 dalších pozic, shání především vývojáře a marketingové specialisty.

Mezi klienty agentury patří momentálně specialista na mobilní telefony Smarty.cz, Music-City, Woodies, či prodejce kontaktních čoček Alensa.