Zeppelin CZ, výhradní distributor strojů Caterpillar v Česku, přišel s novou podobou svého B2B časopisu Heaven. Za proměnou designu i obsahu stojí pražská agentura Nedori. „Heaven je další z content marketingových projektů Nedori,“ připomíná majitel agentury Pavel Eichler. Půlročník Heaven vychází od roku 2010 v nákladu 4.000 výtisků. Distribuován je prostřednictvím sítě poboček a obchodních partnerů firmy Zeppelin CZ.
„Časopis Heaven vydáváme osm let v prakticky nezměněné formě, tak jsme chtěli změnu. Po obsahové i grafické stránce jsme chtěli magazín přiblížit našim čtenářům. Posunuli jsme jej víc směrem k odlehčené čtivé formě a doplnili atraktivnějšími fotografiemi,“ popisuje manažerka marketingu a komunikace Zeppelin CZ Michaela Hanzlíková.
Hlavním cílem bylo pojmout časopis, aby byl vizuálně atraktivní, přinášel kvalitní čtení odborníkům, ale současně hovořil řečí srozumitelnou i lidem, kteří nerozeznají kolový nakladač od rýpadla. Na každé ze 48 stran je kladen důraz na fotografie strojů Caterpillar a příběhy lidí, kteří je vyvíjejí, vyrábějí nebo s nimi denně pracují. V aktuálním čísle se konkrétně věnuje nástrahám pilotování moderních vzducholodí, mezinárodním strojnickým soutěžím nebo důvodům, proč dát dítě do učení na strojníka.
Pod redesign časopisu se podepsal dlouholetý spolupracovník agentury Nedori, výtvarník Pavel Fuksa, který má v portfoliu klienty jako Facebook, Microsoft, Nike, Absolut, televizi Prima nebo bývalého prezidenta Baracka Obamu. Na nové podobě titulu Heaven úzce spolupracoval s grafikem Marcelem Brnou. O obsahovou stránku se za agenturu stará bývalý zástupce šéfredaktora časopisu Maxim Adam Maršál.