Firma Luxury Brand Management (LBM), která provozuje Michaela Bakala (dřív Maláčová), manželka miliardáře Zdeňka Bakaly, během loňského roku utržila 610 milionů Kč, což je zhruba o 2 % méně než v předchozím období, kdy byly tržby ve výši 616 milionů Kč. LBM zároveň zmírnila ztrátovost na 106 milionů Kč. V roce 2015 byla ztráta ve výši 153 milionů Kč. Informace pocházejí z výroční zprávy LBM. Zdeněk Bakala je zároveň jediným a 100% akcionářem firmy.
LBM v Česku zastupuje luxusní značky s oděvy, doplňky a kosmetikou, koncentrované převážně v ulici Pařížská v Praze. Celkem loni provozovala 24 obchodních jednotek. Jedná se například o Salvatore Ferragamo, Bottega Veneta, Zenith, Ermenegildo Zegna nebo Breitling. Zastupuje také multibrandové obchody se značkami Valentino, Vivienne Westwood, Brunello Cucinelli nebo Tom Ford.
Podle výroční zprávy ztrátu způsobily náklady na optimalizaci portfolia značek a na celkovou restrukturalizaci a stabilizaci firmy. Letos se chce LBM soustředit na další rozvoj firmy a na zajištění dlouhodobého růstu a profitability. Loni firma v lednu uzavřela outletový butik Masná, multibrandový butik v hotelu Four Seasons a butik Bell & Ross. Další uzavření se týkalo prodejen Tag Heuer, Diesel Plzeň a Vertu. Prodány byly prodejny La Perla a Boucheron i multibrandový butik na Letišti Václava Havla. Naopak otevřen byl loni obchod značky hodinek Breitling v Pařížské.
LBM vznikla v roce 2010, v roce 2015 dokončila fúzi s firmou Prospekta, kterou vlastnila Lenka Vejvalková s Ivo Rittigem a která rovněž provozovala v Praze luxusní butiky, a John Grove & Partners, která byla výhradním distributorem mobilů Vertu pro Česko. Firmy od té doby vystupují pod sjednoceným názvem LBM.

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Petr Dvořák: Dvanáct let v čele České televize byl prime time of my life
