V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

FleishmanHillard přebírá Global Wines & Spirits

FleishmanHillard

Tým FleishmanHillard

Agentura FleishmanHillard přebírá od dubna komunikaci Global Wines & Spirits, jednoho z největších dovozců a distributorů vína a destilátů v Česku. Agentura bude pro značku zajišťovat především produktovou komunikaci v rámci tradičních media relations ve spojení s influencer marketingem. Na straně agentury pracuje pro klienta consumer tým pod vedením Lenky Karlíkové, klientským manažerem je Jana Pfeiferová. FleishmanHillard vystřídal agenturu Aspen.PR.

První fáze nové spolupráce je postavena na komunikaci produktů a klientem pořádaných eventů (jedním z nich je Festival rakouských vín 2019) v tradičních médiích i prostřednictvím influencerů na sociálních sítích. Strategická komunikace obsáhne vedle prezentace konkrétních vinařských značek problematiku z oblasti vína a destilátů, v níž se firma profiluje jako garant kvality a zástupce renomovaných brandů. Marketingovým ředitelem Global Wines & Spirits je Kamil Gruncl.