Komunikační agentura FleishmanHillard spolupracuje od ledna v oblasti komunikace s knihkupcetvím Knihy Dobrovský. Zajišťuje media relations s důrazem na produktovou komunikaci knižních novinek a dalších titulů, včetně autogramiád, křtů knih a dalších akcí. Dosud knihkupectví řešilo tyto aktivity interně. Cílem spolupráce je zvýšit povědomí o společnosti jako jedničky na trhu s širokým sortimentem a nadstandardním přístupem k zákazníkům. Na straně agentury pracuje pro Knihy Dobrovský consumer tým pod vedením Kristiny Hlaváčkové, klientským manažerem je Jana Pfeiferová.

Rozjíždí se Michaelův mashup
Moderátor Michael Rozsypal uvedl vlastní online pořad

Jediná jarní novinka stanice
TV Seznam uvádí vlastní seriál „o ukrutně statečných myslivcích“ Revír

V Economii pracoval devět let
Komentátor David Klimeš odchází z Aktuálně.cz

Střídá Jana Nevyhoštěného
Novým šéfredaktorem Aktuálně.cz bude Pavel Švec

Nejobsazenější z pěti kategorií