Agentura FleishmanHillard nově pro výrobce cukrovinek Nestlé zajišťuje digitální komunikaci kategorie dětské výživy. Zahrne to tvorbu obsahu, redesign webu i související komunikaci na sociálních sítích. Cílem spolupráce je rozvíjet projekt Zdravý začátek, zdravý život. Marketingovou specialistka pro digitální komunikaci v divizi dětské výživy v Nestlé je Iva Lišková. FleishmanHillard v čele s Radkem Maršíkem spolupracuje s Nestlé na různých kampaních, včetně těch digitálních, několik let.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden
Sumář týdne: ČT se vrací k původnímu řízení programu, přidá rodinné seriály
Dva ze tří kandidátů nepřišli