
Albixon prodává bazény
Agentura FleishmanHillard bude pro českého výrobce bazénů Albixon zajišťovat komplexní komunikační služby. Pomůže s komunikací s médii, případnou krizovou komunikací i s nastavením dlouhodobé komunikační strategie s jasným cílem zvýšit povědomí o firmě jako významném hráči na trhu komplexních bazénových řešení. Důležitou součástí komunikace bude důraz na zdravé přínosy plavání, pro dospělé i pro děti.
„Naším společným cílem je posílit povědomí o firmě mezi potenciálními zákazníky a profilovat Albixon jako první volbu pro kvalitní zapuštěné bazény,“ říká Radek Maršík, managing partner FleishmanHillard. Agentura se z počátku zaměří na analýzu a podporu stávajících projektů společnosti včetně projektu Rozplavme Česko.

Reklamní tvůrci vyloučili Marka Prchala z klubu ADC, argumentují etikou a morálkou

Přichází Prima+, TV Prima masivně investuje do nových seriálů pro streaming

TV Nova jmenovala nového obchodního ředitele a šéfku digitálních aktivit

Po Malinovi přešel z McCannu do Publicis Groupe David Bárta
