
Albixon prodává bazény
Agentura FleishmanHillard bude pro českého výrobce bazénů Albixon zajišťovat komplexní komunikační služby. Pomůže s komunikací s médii, případnou krizovou komunikací i s nastavením dlouhodobé komunikační strategie s jasným cílem zvýšit povědomí o firmě jako významném hráči na trhu komplexních bazénových řešení. Důležitou součástí komunikace bude důraz na zdravé přínosy plavání, pro dospělé i pro děti.
„Naším společným cílem je posílit povědomí o firmě mezi potenciálními zákazníky a profilovat Albixon jako první volbu pro kvalitní zapuštěné bazény,“ říká Radek Maršík, managing partner FleishmanHillard. Agentura se z počátku zaměří na analýzu a podporu stávajících projektů společnosti včetně projektu Rozplavme Česko.

Internetová Mall.tv změní název na Fame Play

Šéf TV Nova Daniel Grunt: „Není reálné, aby vznikl Czechflix. Může jím být Voyo“
