Redakce zpravodajství České televize přichází s novou formou zpravodajského obsahu – komiksem. Každý den přidá nový. Obrazové příběhy vznikají ve speciálních aplikacích podle reportáží odvysílaných v pořadech ČT a cílem je přilákat především mladší generaci. Výrobit jeden díl trvá několik hodin, na projektu se podílí šest lidí – redaktoři, editoři, grafici a korektorky.

FleishmanHillard získala na tři roky Makro

Komunikační agentura FleishmanHillard bude pro velkoobchodního prodejce Makro Cash & Carry ČR následující tři roky zabezpečovat externí komunikaci, v rámci interní komunikace pak bude působit jako strategický partner. Jedním z prvních společných projektů bude integrovaná kampaň ke Dni soukromého podnikání, která do třetího ročníku projektu zapojí nejen B2B zákazníky, ale také koncové spotřebitele. Na straně agentury bude pro Makro pracovat tým pod vedením Kristiny Hlaváčkové, klientskou manažerkou je Alžběta Piškulová.