Komunikační agentura FleishmanHillard bude pro velkoobchodního prodejce Makro Cash & Carry ČR následující tři roky zabezpečovat externí komunikaci, v rámci interní komunikace pak bude působit jako strategický partner. Jedním z prvních společných projektů bude integrovaná kampaň ke Dni soukromého podnikání, která do třetího ročníku projektu zapojí nejen B2B zákazníky, ale také koncové spotřebitele. Na straně agentury bude pro Makro pracovat tým pod vedením Kristiny Hlaváčkové, klientskou manažerkou je Alžběta Piškulová.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden