
„Plačící“ socha z druhé světové války v obci Ostrý Grúň
Grand Prix za absolutně nejlíp hodnocenou vítěznou kampaň si z letošních Flema Media Awards odnáší slovenské agentury Oliver Agency a Getlike, za kampaň #OciPrePlac pro sdružení Post Bellum, která s minimálním rozpočtem dokázala nestandardním způsobem upozornit na téma extrémismu na Slovensku, když „rozplakala“ sochu z druhé světové války v obci Ostrý Grúň. Další ceny si odnesly české agentury Symbio, WeDigital, PHD, slovenské Digiline, Wavemaker a také Triad Advertising. Vítěze z 21 kampaní nominovaných na shortlist vybrala třicetičlenná odborná porota na svém online setkání 14. října. Vyhlášení proběhlo formou schůzky přes internet ve čtvrtek 26. listopadu.
„V letošním roce si ještě více než v jiných letech vážíme každé přihlášky do soutěže, každého porotce, který hodnocení kampaní věnuje svůj čas. Nápady a inovativní přístup tvoří přidanou hodnotu mediálního plánování a jsme rádi, že ji díky Flema Media Awards můžeme zprostředkovat odborné marketingové veřejnosti,“ uvedla k shortlistu Petra Vejdělková, projektová manažerka společnosti Flemedia, která ceny pořádá.
Letos se Flema Media Awards vyhlašovaly popatnácté. Vítězové byli vyhlášeni ve třech kategoriích podle mediatypu (Nejlepší využití televize, Nejlepší využití rádia, Nejlepší využití digitálních médií), ve dvou průřezových (Nejlepší velká kampaň, Nejlepší malá kampaň), ve čtyřech kategoriích Media & Insight (za nejlepší využití dat, engagementu, influencera a real-time marketingu) a v jedné speciální kategorii Nejodvážnější počin. Ten získala kampaň s falešným prezidentem Zemanem od Symbia pro HBO Europe, oceněná ten den také Grand Prix z ADC Czech Creative Awards, předtím Grand Prix na IMC Czech Awards, v září 1. místem kategorii Užití technologií a inovací letošního Zlatého středníku a předtím v létě Zlatým perem za nejlepší copywriting.
Zároveň letos Flema vyhlásila speciální ocenění Inovativní autor, které získala česká pobočka agentury PHD. Ocenění Inovativní zadavatel obdržela za své kampaně Škoda Auto.
Vítězové Flema Media Awards 2020
název kampaně | autor | zadavatel | země |
Nejlepší využití digitálních médií | |||
Spánkoví hrdinové | Triad Advertising | Ikea Česká republika | CZ-SK |
Nejlepší využití televize | |||
Horská záchranná služba | Wavemaker Slovakia | Slovak Telekom | SK |
Nejlepší využití rádia | |||
1000 způsobů, jak představit novou Octavii | PHD | Škoda Auto | CZ |
Nejlepší využití influencera | |||
Pilsner Urquell: Jak si vychovat své vlastní influencery | WeDigital | Plzeňský Prazdroj | CZ |
Nejlepší využití engagementu | |||
Nová Octavia pod vaším palcem | PHD | Škoda Auto | CZ |
Nejlepší využití dat | |||
Testovacie jazdy Kia a Inres Smart | Digiline | Kia Slovensko | SK |
Nejlepší využití real-time marketingu | |||
1000 způsobů, jak představit novou Octavii | PHD | Škoda Auto | CZ |
Nejlepší malá kampaň | |||
#OciPrePlac | Oliver / Getlike | Post Bellum | SK |
Nejlepší velká kampaň | |||
Gambrinus: Pet stop | Triad Advertising | Plzeňský Prazdroj | CZ |
Nejodvážnější počin | |||
Projev, který se nikdy nestal | Symbio | HBO Europe | CZ |
Grand Prix | |||
#OciPrePlac | Oliver / Getlike | Post Bellum | SK |
Inovativní autor | |||
PHD | |||
Inovativní zadavatel | |||
Škoda Auto |

Proč někteří veřejnoprávním médiím nevěří a asi nikdy věřit nebudou

Přichází Prima+, TV Prima masivně investuje do nových seriálů pro streaming

Reklamní tvůrci vyloučili Marka Prchala z klubu ADC, argumentují etikou a morálkou
