Beskydská destilérka Fleret přichází s novým produktem, ovocným spiritem Troublemaker. Pití s hruškovou příchutí a 35% obsahem alkoholou má oslovit hlavně mladé ve věku mezi 18 a 25 lety. U nich tak zřejmě bude soutěžit hlavně s populárním Jägermeisterem. Troublemaker je od tohoto týdne zalistován v řetězcích Globus, Kaufland, Makro a Tesco, prodává se v lahvích 0,7 litru za cenu kolem 400 Kč, pro bary je doporučená cena od 45 do 60 Kč, podle regionu.
„Chceme značku, která tvoří trend. Nepracujeme jen se samotným pitím, ale přesahujeme i do módy, volného času nebo hudby. Obracíme se k nové generaci konzumentů, kterou nazýváme ´Generace T. A ta chce novou identitu, nový styl,“ prohlašuje Tomáš Novák, obchodní a marketingový ředitel distribuční společnosti Czechoslovak Spirit, která novou značku přináší do tuzemských barů a obchodních řetězců.
Image nového drinku je pojata extravagantně, „rebelsky“, pomocí tří fiktivních postav s přezdívkami Tapeta, Tattoo a Tomahawk, „archetypů vyhrocených momentů slibujících tu pravou zábavu“. Počáteční písmeno T se - vyvedené v kosočtverci - objevuje také na designových skleničkách.
Design produktu dělal Jan Skoupý ze studia Refuel. Novinku provází slogan No Trouble No Fun. Uvedení destilátu předcházely měsíce příprav, průzkumů a testování. Destilérka se spojila s agenturou New Wave. Invazivní digitální kampaň zaštítil tým agentury Community. Ta v uplynulých měsících budovala komunitu prostřednictvím sociálních sítí Facebook a Instagram a také webu.
„Značku bude ontrade podporovat skupina reálných troublemakerů s originálním servírovacím rituálem. Ve neobvyklých situacích obdaří zákazníky novými zkušenostmi, množstvím vyzývavého merchandisingu a odměn. Zábavu při výpravách ambasadorů do barů, klubů a restaurací rozproudí mikromág, hadí žena a démonický silák,“ uvádí výrobce.