Pražská digitální agentura Flow Media představila novou vizuální identitu a zároveň spustila nový web, na němž prezentuje výběr ze svých nejaktuálnějších projektů. Proměnou prošlo nejen logo, ale i jeho barvy. S agenturou bude spojena královsky modrá v kombinaci s výraznou červenou barvou. Ta má vyjadřovat pulzující energii a srdečnost. „Logo vzniklo ze spojení písmen W a M a symbolizuje tok,” uvedl Jakub Rož, zakladatel Flow Media.
Agentura vznikla před osmi lety jako vývojář internetových stránek a postupně se rozvinula do full-service digitální agentury, která působí jako strategický partner velkých značek. Aktuálně se specializuje mimo jiné na marketing na Instagramu. „Naší vizí je stát se lídrem na trhu v oblasti marketingu na Instagramu. Z toho důvodu vyvíjíme vlastní mobilní aplikaci Reward, kterou jsme představili letos v lednu a která usnadňuje propojení značek s influencery,“ uvedl Rož.
Mezi klienty agentury patří například investiční skupina Arca Capital či výrobce krmiv Brit, kterému zajišťuje kompletní marketingovou komunikaci napříč několika zeměmi. Dalšími klienty jsou například prémiové krmivo Carnilove, módní značka 7Camicie, minerální voda Ondrášovka a také výrobce kancelářského sedacího nábytku LD Seating.

Josef Pazderka jako šéfredaktor Aktuálně.cz končí

Martina Kemrová komunikuje za brněnské Adbros

Nadační fond nezávislé žurnalistiky zkrátil loňský grant pro Forum 24. Letos mu dal další
