Redakce zpravodajství České televize přichází s novou formou zpravodajského obsahu – komiksem. Každý den přidá nový. Obrazové příběhy vznikají ve speciálních aplikacích podle reportáží odvysílaných v pořadech ČT a cílem je přilákat především mladší generaci. Výrobit jeden díl trvá několik hodin, na projektu se podílí šest lidí – redaktoři, editoři, grafici a korektorky.

Foktová kreativní ředitelkou Inspiro Solutions

Nikola Foktová

Nikola Foktová

Funkci kreativní ředitelky digitální agentury Inspiro Solutions z uskupení Kindred Group nově zastává Nikola Foktová. Do Inspira přišla v roce 2015 jako social media manager. Předtím působila jako marketingová konzultantka kulturního centra Cargo Gallery a jako marketingová specialistka prodejce automobilů Porsche Inter Auto CZ. Teď Foktová přebírá část agendy ředitele agentury Martina Ježka - dohlížet bude na kvalitu kreativních výstupů napříč všemi odděleními.

Samostatnou pozici kreativního ředitele agentura dosud neměla, dávala silné postavení social media manažerům, kteří v rámci struktury agentury zastávají strategickou i kreativní roli.

„Nikola prošla po nástupu do Inspira rychlým rozvojem a brzy se z ní stal idea maker, který určoval směr kreativy v řadě našich projektů i nabídek. Postupem času začala přirozeně roli kreativního lídra plnit, takže oficiální vytvoření nové pozice bylo logickým krokem. Nikola skvěle kombinuje idea making s vizualitou využitelnou napříč platformami. To je v současné době klíčové pro komplexní kampaně spojující ATL se socialem a digitálem,“ vysvětluje ředitel Ježek.