Státní fond životního prostředí si jako svou mediální agenturu pro dvouletou kampaň, běžící do konce roku 2018, vybral Media Investments. Rozpočet této veřejné zakázky činí 20 milionů Kč. Úkolem agentury bude zajišťovat nákup inzertní plochy v tištěných a online médiích, vysílacího prostoru v rozhlase a televizi a poskytovat další služby související s inzercí a propagací programů fondu (operačního programu životního prostředí, programu Nová zelená úsporám, případně dalších).

Spoluzakladatel po 21 letech prodává
Kaspen mění majitele. Agenturu kupuje Tomáš Kopečný, vlastník S5IVE

Předplatitelská platforma rebranduje
Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Odchází i Amila Hrustič
Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou

Radní schválili pracovní smlouvu