Britská lifestylová televizní stanice Food Network, zaměřená na jídlo, vaření a životní styl, začne vysílat 1. září i v češtině, konkrétně v hlavním vysílacím čase. Do osmi měsíců od spuštění by pak měl být v češtině celý program televizního kanálu.
„Lokalizace probíhá v dávkách s prioritou na dabing premiérových pořadů a seriálů, které aktuálně běží v hlavním vysílacím čase a jejichž nové řady se budou vysílat v nadcházejícím období. Protože reprízujeme i v ranních a odpoledních hodinách, i v tento čas se objeví pořady v češtině,“ řekla Médiáři Eva Sedláčková ze společnosti Channels, která televizi v Česku a na Slovensku zastupuje. Jde o placený satelitní kanál, který vysílá bez reklam.
Program stanice je postaven na nových receptech, vaření s celebritami a kulinářských soutěžích. Nabídne seriál kuchařky asijského původu Ching Snadná Čína, dále pořady Australská jídla s Mattem Moranem, S Donalem Skehanem... ve Vietnamu, Malá bistra u silnice nebo show kuchařky Siby se Sibou u stolu.
Britskou Food Network vlastní americká společnost Scripps Networks Interactive, která je producentem televizního a online obsahu v oblasti životního stylu orientovaného na kategorie domov a design, jídlo a cestování.