Foodora přechází od Mindsquared a PHD k Publicisu

Rozvozová služba po roce mění mediální agenturu. Publicis jí už dva roky zajišťuje také PR.

Rozvozce jídla Foodora si ve výběrovém řízení na mediální agenturu vybrala Publicis Groupe. Komunikační skupina pro něj zajistí plánování médií a nákup reklamního prostoru. Nahradí dosavadní mediální agentury Mindsquared, která pro Foodoru v průběhu letošního roku zajišťovala prostor na venkovních reklamních plochách, rádia a printu, a PHD, která se klientovi dosud starala o nákup televizního prostoru.

Nová spolupráce se týká příštího roku 2024 a českého a také maďarského trhu. Foodora tak rozšiřuje spolupráci se skupinou Publicis, už dva roky totiž spolupracuje s její PR agenturou MSL, která pro značku Foodora (dřív Dáme jídlo) zajišťuje spotřebitelskou a korporátní komunikaci. Mateřská firma Delivery Hero navíc na zahraničních trzích využívá adservingovou platformu pro správu kampaní CitrusAd, rovněž součást Publicisu.

Společně s MSL letos v září Foodora uvedla v Praze a v Brně kampaň Local Heroes, na podporu 140 lokálních partnerských restaurací, z nichž rozváží. Byly mezi nimi Lokál, Meat Vandals, Hong Kong Karlín, Manu Praga či Dish. Kampaň využila televizní spoty, online a také billboardy a citylighty. Tváří značky na internetu se stal Martin Mikyska alias Mikýř, který si v rámci kampaně vyzkoušel i práci kurýra při doručování objednávek.

Ze zářijové kampaně Local Heores

Do kampaně Local Heroes značky Foodora se zapojil i Mikýř

Do kampaně Local Heroes značky Foodora se zapojil i Mikýř

Podzimní kampaň Local Heroes značky Foodora

Podzimní kampaň Local Heroes značky Foodora

Podzimní kampaň Local Heroes značky Foodora

Podzimní kampaň Local Heroes značky Foodora

Podzimní kampaň Local Heroes značky Foodora

Podzimní kampaň Local Heroes značky Foodora

Doplnili jsme informaci o PHD a záběr agentur

Sdílejte