V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

Footshop přichází na Příkopy, otvírá v budově Živnobanky

Interiér nové prodejny Footshopu v budově bývalé Živnobanky

Interiér nové prodejny Footshopu v budově bývalé Živnobanky

Český prodejce tenisek Footshop se stává součástí jedné z nejvýznamnějších nákupních ulic v Praze. Nová prodejna se nachází v centru metropole na adrese Na Příkopě 20, v budově bývalé Živnostenské banky. Slibuje exkluzivní produkty jako jsou tenisky a oblečení značky Adidas Y-3, tenisky z řady Adidas Consortium, výběr od značky Kenzo z portfolia LVHM a další. Slavnostní otevření se chystá na 14. února, Footshop při něm představí svou druhou autorskou kolekci See You Soon.

Michal Bým, retail visual merchandiser, a Lenka Zbořilová, retail expansion manager

Michal Bým, retail visual merchandiser, a Lenka Zbořilová, retail expansion manager

Design obchodu dostala na starost firma Eyelevel, která loni pro Footshop předělala prostor v holešovickém Vnitroblocku. „Náš druhý obchod v Praze naváže konceptem na naše další prodejny, které jsou výjimečné svými eventy a uměleckými aktivitami,“ podotkl majitel Footshopu Peter Hajduček. „Přestože jsme začínali jako hráč v e-commerce, kamenné prodejny se staly naší neodmyslitelnou součástí a také jedním z prostředků, jak se přiblížit zákazníkům.“ Kromě Prahy má Footshop obchody v Bratislavě a v Budapešti.