Vydavatelství MediaRey přidá k vydávání byznysového měsíčníku Forbes pravidelný magazín Forbes Next, který se bude věnovat technologiím, startupům a inovacím. Půjde o čtvrtletník o rozsahu kolem 130 stran s vlastním předplatitelským kmenem a digitální verzí. První číslo vyjde v březnu a bude stát 99 Kč.
S odnoží Forbes Next, navázanou na stejnojmennou konferenci z poloviny června v Praze, přišlo vydavatelství letos před létem. Speciálu uvedlo na stánky 29.000 výtisků po 99 Kč, prodávalo je celý červenec a srpen. „Prakticky všechna vydání, která jsme poslali do trafik, se vyprodala. Bylo to v podstatě nulté číslo a ověřili jsme si, že je o tento obsah na trhu zájem,“ říká Petr Šimůnek, šéfredaktor Forbesu a menšinový majitel MediaRey.
Obsah čtvrtletníku Next bude mít na starosti Michael Mareš, dosud kmenový redaktor Forbesu. Materiály budou vznikat ve stávající redakci Forbesu, dále v okruhu vybraných spolupracovníků, využijí se i materiály z amerického Forbesu a jeho webu Forbes.com.
„O technologiích a chytrých nápadech, které mění naše životy, pořád v Česku vzniká málo kvalitních textů v atraktivním balení – a to chceme změnit,“ prohlásil Mareš.