Jak koronavirus dopadá na média, marketing a maloobchod v Česku? Čtěte ve speciální příloze.

Forbes.cz za první měsíc: 110.000 uživatelů

Web Forbes.cz české verze amerického měsíčníku Forbes zaznamenal za první měsíc 110.000 uživatelů a téměř 500.000 zhlédnutých stránek, měřeno Google Analytics. Řekl to šéfredaktor Forbesu Petr Šimůnek. Zpočátku byl hlavním zdrojem návštěvnosti Facebook, nyní podle Šimůnka převažují přímé přístupy.

Online tým Forbesu: zleva Martin Malý, Zdeněk Mihalco, šéfredaktor Petr Šimůnek, Štěpán Horn

Online tým Forbesu: zleva Martin Malý, Zdeněk Mihalco, šéfredaktor Petr Šimůnek, Štěpán Horn

Forbes má na webu do konce roku vyprodanou reklamní plochu, kterou po týdnech vymezuje vždy jedinému inzerentovi (začínal s ČEZ, dalšími inzerenty budou banky či automobilky). Čísla z NetMonitoru, oficiálního českého měření návštěvnosti, bude mít Forbes.cz standardně po třech měsících od spuštění.