Web Forbes.cz české verze amerického měsíčníku Forbes zaznamenal za první měsíc 110.000 uživatelů a téměř 500.000 zhlédnutých stránek, měřeno Google Analytics. Řekl to šéfredaktor Forbesu Petr Šimůnek. Zpočátku byl hlavním zdrojem návštěvnosti Facebook, nyní podle Šimůnka převažují přímé přístupy.
Forbes má na webu do konce roku vyprodanou reklamní plochu, kterou po týdnech vymezuje vždy jedinému inzerentovi (začínal s ČEZ, dalšími inzerenty budou banky či automobilky). Čísla z NetMonitoru, oficiálního českého měření návštěvnosti, bude mít Forbes.cz standardně po třech měsících od spuštění.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden