
Forbes v Česku vychází na papíře i online
Vydavatel české mutace měsíčníku Forbes od 5. května zpoplatní vybrané materiály na webu Forbes.cz. Součástí předplatného Premium bude přístup z tištěných vydání Forbesu a speciálů Forbes Next, chystané newslettery či „další exkluzivní obsah ze světa byznysu, podnikání, inspirace a úspěchu“. Přesto má „velká část textů“ na webu zůstat volně přístupná, zpoplatněny nebudou ani existující newslettery jako Forbes Espresso, který má přes 40.000 odběratelů, či Forbes Cocktail.
Měsíční online předplatné bude stát 159 Kč, roční vyjde na 139 Kč měsíčně. „Je to pro nás logický krok, chceme kvalitní obsah dostat k co největšímu počtu čtenářů a ti jsou dnes spíš v digitálním světě než v trafikách,“ uvedl Erik Conrad, generální ředitel vydavatelství MediaRey a jeho hlavní vlastník. „Budeme neustále přidávat exkluzivní obsah relevantní pro podnikání a byznys v Česku,“ slibuje. Na nejbližší měsíce avizuje spuštění několika nových projektů ve formě audia a videa.
MediaRey vydává Forbes v Česku Forbes už 10 let. V poslední době významně investovat právě do obsahu digitálního a pandemická situace tento trend ještě posílila. Na web Forbesu chodí letos podle NetMonitoru průměrně 1,2 milionu lidí měsíčně. Podcasty měsíčně zaznamenají přes 155.000 přehrání. Tržby z digitálních aktivit rostou v posledních letech podle MediaRey dvouciferným tempem.

Čestmír Strakatý odchází z Reflexu, opouští Prostor X

Z ČT odchází Alžběta Plívová, vedoucí komunikace a autorka ČT Edu

Petr Dvořák: Dvanáct let v čele České televize byl prime time of my life
