Druhou zimní sezónu je automobilka Ford partnerem SkiResortu Černá Hora. V jeho prostorách bude všude vidět jeho značka.
Návštěvníci tak přicházejí Ford bránou od parkoviště, nechají se vyvézt obrandovanou lanovkou, sjedou Ford Černohorskou sjezdovku a s přáteli se schází na Ford meeting pointu. Pro osvěžení zavítají do Ford baru.
„Hledali jsme řešení, jak značku v rámci celého ski areálu zviditelnit a přitom nerušit lyžaře. Výsledný koncept působí velmi přirozeně,“ vysvětluje Kateřina Rauschertová z agentury Ogilvy & Mather, jež kampaň připravila.
Až sezóna skončí, SkiResort se převlékne do letní kampaně značky Ford zaměřené na horskou turistiku.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden
Sumář týdne: ČT se vrací k původnímu řízení programu, přidá rodinné seriály
Dva ze tří kandidátů nepřišli