Do Česka přichází americká značka „rychlé módy“ Forever 21. První prodejnu otevřela v pražském nákupním Centru Černý Most. Ve čtvrtek 22. září přivítala pozvané hosty, v sobotu 24. září veřejnost, které dorazilo na 12 tisíc. Nová prodejna má rozlohu zhruba 1.300 metrů čtverečních. Exkluzivní franšízu pro střední a východní Evropu drží společnosti Teren Management Europe, v Česku ji reprezentuje ředitel Alexandros Doukas.
Forever 21 přináší do Česka původní módu přímo z přehlídkových mol, takzvanou fast fashion. Takovou prodává třeba konkurenční švédská H&M nebo španělská Zara. Vstup módního řetězce na český trh byl ohlášen už letos v dubnu, dlouhou dobu ale nebylo jasné, kde prodejna otevře. Dohady ohledně místa skončily až začátkem srpna, kdy zastupující PR agentura Weber Shandwick oznámila Centrum Černý Most jako finální destinaci.
Zatímco u nás otevřel Forever 21 s velkou pompou a ohlasem, ve světě, obzvlášť v domovské Americe, není nijak zvlášť vyzdvihovaný. Největší stížnosti na něj z úst zákazníků znějí na téma politiky vrácení zboží a funkčnosti e-shopu.
Obrazem z otvírání obchodu
Další fotky z otvíračky na Instagramu
Přemýšlím, co je to ‚Navždy 21‘. Snad ne informace o tom, že zácpy okolo Centra Černý Most mi už navždy denně požerou 21 minut. Mám v zásadě radost, že ‚náš‘ konec Prahy je středem zájmu každého, kdo expanduje do Česka, ale, pánové, co takhle zkusit i jiné lokality? Třeba staré dobré centrum Prahy, tam jsou taky zákazníci.
Tomáš Krásný (Blue Strategy)

Josef Pazderka jako šéfredaktor Aktuálně.cz končí

Martina Kemrová komunikuje za brněnské Adbros

Nadační fond nezávislé žurnalistiky zkrátil loňský grant pro Forum 24. Letos mu dal další
