Televize Prima změnila svůj bulvární web Prima Style na Lajk.cz, se zaměřením na youtuberskou scénu. Rebranding následuje poté, co na Prima Style v návštěvnosti vedly už ne celebrity, ale právě youtubeři. Nový web následuje zahraniční 9gag či Ladbible, cílí na mladé, řídí ho Milan Rozšafný.

ForMen má Fashion Bibli pro muže, s Marešem

Měsíčník Mladé fronty pro muže přichází se zvláštním vydáním o pánské módě. Speciály zaměřené na módu tu už déle vycházejí v titulech Maxim a Esquire.

Leoš Mareš, Petra Faltýnová, Ben Cristovao, Jakub Vágner a Jan Müller na křtu Fashion Bible v klubu Volcano

Leoš Mareš, Petra Faltýnová, Ben Cristovao, Jakub Vágner a Jan Müller na křtu Fashion Bible v klubu Volcano

Od pátku 3. dubna se na stáncích prodává Fashion Bible pro muže, speciál časopisu ForMen vydavatelství Mladá fronta. Sestává ze čtyř částí – „manuálu oblékání“, přehledu aktuálních kolekcí konkrétních oděvních značek, výstupu z výzkumu STEM/Mark a sérií rozhovorů s odborníky na styl. Hlavní obsah speciálu – tedy první část – připravil Tomáš Otta.

Obálka speciálu ForMen

Jedna ze dvou obálek módního speciálu časopisu ForMen

Speciál vychází jako dubnové číslo ForMenu, a to v rozsahu 200 stran, ve zvýšeném nákladu a prodává se za 99 Kč, tedy o 30 Kč dráž než stojí ForMen standardně. Má dvě odlišné titulní strany, obě s moderátorem Leošem Marešem. Podporuje ho billboardová kampaň a také kampaň na Evropě 2, kde Mareš pravidelně moderuje. Zároveň je tváří módní značky Blažek, která jej nedávno obsadila do další kampaně.

Speciál ForMenu je dalším magazínem, který Marešovu tvář využil na titulní straně. Už předloni to byl český Forbes (aktuálně shodou okolností s Ladislavem Blažkem), letos obnovený gay magazín Lui, nyní ForMen.

Obálka srpnového Forbesu s Leošem Marešem

Obálka Forbesu s Leošem Marešem ze srpna 2013

 

Titulní strana prvního čísla obnoveného magazínu Lui

Titulní strana prvního čísla obnoveného magazínu Lui

Maxim pokračuje se speciálem Fashion

Šéfredaktor ForMenu Jan Müller v editorialu označuje „módní bibli“ za první svého druhu v Česku. Módní speciály jako takové ale nejsou ojedinělé, konkurenční Maxim – původně produkt vydavatelství Hachette Filipacchi 2000, nyní Burda Praha – je tiskne už několik let. V minulosti vycházely jako speciální samostatná příloha ve větším formátu A3, nyní jsou součástí pravidelných vydání časopisu, začíná „titulní stranou“ z druhé strany čísla. Čerstvý Maxim Fashion vychází v květnovém čísle v pátek 17. dubna, v nákladu 40.000 kusů.

Obálka aktuálního speciálu Maxim Fashion

Obálka aktuálního speciálu Maxim Fashion

Obsahuje tři tzv. fashion story. Hlavní postavou té titulní je zpěvák The Prostitutes Adrian Bell. Druhou připravili výtvarnice Anežka Hošková, fotograf Radek Brousil a malíř Jan Vytiska. Třetí zachycuje zápasníky Petra NovákaAdélu Hanzlíčkovou.

Aktuální módní speciál časopisu Esquire

Aktuální módní speciál časopisu Esquire

Aktuálně v prodeji je dubnové číslo časopisu Esquire vydavatelství Bauer Media, rovněž s módním speciálem The Big Black Book, s podtitulem Stylový průvodce úspěšného muže, pro sezónu jaro a léto 2015. Jde o samostatnou přílohu o 84 stranách, na obálce nevyužívá žádnou konkrétní tvář.