Komunikační skupina Publicis Groupe zvítězila v tendru společnosti Fortuna na strategickou komunikační agenturu, která zastřeší veškeré reklamní aktivity. Pro sázkovou kancelář vytvoří nový komunikační koncept a následně zajistí i dlouhodobou realizací kampaní.
Na přípravě nového konceptu se budou podílet experti napříč Publicis Groupe, od stratégů po specialisty na content marketing. Kreativu nového konceptu navrhla agentura Leo Burnett pod vedením kreativní ředitelky Nikoly Foktové. První kampaň odstartuje v první polovině léta.
„Fortuna je skvělým příkladem tradiční značky, která si plně uvědomuje důležitost rozvoje vnímání brandu v kategorii drivované emocemi. Strategie i kreativa proto sledují dva hlavní cíle - doručit jednoznačné spojení, co Fortuna reprezentuje, což vede k jasné diferenciaci a současně vytvářet komunikaci, která se opírá o jedinečný styl. Tento přístup, společně s rozvojem produktové nabídky, pomůže otevřít dveře k novým cílovým segmentům,“ věří Tomáš Preněk, head of strategy Publicis Groupe.
„Naše prostředí je dynamické a specifické. Nabízíme klientům nepřeberné množství zábavy, ale zároveň klademe velký důraz na zodpovědné hraní, které je pro nás důležitým tématem. Chtěli jsme Fortunu komunikačně obléknout do moderního hávu,“ doplnila Nela Christovová, head of marketing Fortuna CZ.

Čestmír Strakatý odchází z Reflexu, opouští Prostor X

Z ČT odchází Alžběta Plívová, vedoucí komunikace a autorka ČT Edu

Petr Dvořák: Dvanáct let v čele České televize byl prime time of my life
