Forum Media 2021

Největší oborová konference. Esa marketingu, reklamy, PR a médií v jediný den a naživo

Forum Media letos proběhne poprvé ve spojení s PR Summitem a konferencí Effie, a to ve čtvrtek 11. listopadu 2021 v pražském O2 universu.

Světoví i čeští lídři se podělí o zkušenosti z toho, jak museli změnit komunikaci a marketing svých značek kvůli pandemii. Špičkové osobnosti světových a českých médií budou mluvit o tom, jak fenomén fake news a informační války převrátil naruby způsob práce médií a ovlivnil konzumaci informací. Marketingoví šéfové a kreativní lídři představí téměř dvě desítky případových studií tuzemských i světových značek, včetně kampaní, které výrazně zahýbaly veřejným prostorem.

Kdo vystoupí letos na Forum Media

  • Michael Conrad, ex-Vice Chairman & Global Chief Creative Officer, Leo Burnett Worldwide (Švýcarsko) – spoluzakladatel legendární Berlin School of Creative Leadership přijde s doporučeními, jak zvyšovat kvalitu kreativního vedení.
  • Timo Lumme, Television & Marketing Director, International Olympic Committee (Švýcarsko) – se podělí o zkušenosti z budování partnerství se světovými značkami v digitálním věku.
  • Adrian Botan, Chief Creative Officer, McCann Europe – jeden z nejvýraznějších evropských kreativních lídrů odhalí příběh jedné z nejoriginálnějších a nejúspěšnějších kampaní pro znevýhodněné lidi v historii reklamy.
  • Juan Señor, President, Innovation Media (UK) – si položí otázku: Proč fake news zachránily žurnalistiku – a co to znamená pro znašky a spotřebitele.
  • Rich Leigh, zakladatel, Radioactive PR (UK) – bourač mýtů o PR označovaný za nejvlivnější PR osobnost Twitteru ukáže, jak úspěšně digitálně měřit účinnost PR kampaní.
  • Ben Guerin, zakladatel, Topham Guerin (Nový Zéland) – mimo jiné pomohl Borisi Johnsonovi vyhrát volby a pohovoří o tom, jak porozumění digitálním technologiím mění politické prostředí a jak spravovat svou digitální reputaci.
  • Alexander Wrabetz, Director General, ORF (Rakousko) – ukáže, jak se média veřejné služby mohou vyrovnáš se změnou způsobu konzumace se zrychlujícím nástupem nových digitálních médií.
  • Matt Stearns, Senior Vice President & Head of External Communications, UnitedHealth Group (USA) – se podělí o ponaučení, která přinesla bezprecedentní pandemická krize doprovázená nutností řešit otázky rovnoprávnosti a inkluze jedné z předních společností v oblasti zdravotní péče v USA
  • Mark Tungate, publicista a Editorial Director, Epica Awards (Francie) – s využitím praktických příkladů a vtipných historek ze své třicetileté kariéry v tištěných i digitálních médiích zkoumá minulost, současnost i budoucnost tisku.
  • a mnoho dalších, celkem přes 40 řečníků