Newsletter, o který si tolik píšete, se vrátil do pravidelného rytmu, zase chodí denně ráno v šest.

Fotbalová reprezentace hledá nový pokřik

Autor vítězného návrhu má dostat 50.000 Kč.

Marketingová agentura STES tuzemské fotbalové asociace se rozhodla pro vytvoření nového fotbalového pokřiku národního týmu. Využívá k tomu platformu Future Bakery Roberta Peňažky a Petra Topinky, která propojuje klienty s kreativci prostřednictvím webu. Zapojit se může každý, autor vítězného návrhu získá odměnu 50.000 Kč, pět nejlepších pak lístky na kvalifikační utkání na mistrovství Evropy 2016, dresy nebo účast na trénincích

„Rádi bychom vybrali něco motivujícího a nabíjejícího, co bude vycházet z hodnot, které chceme vidět u hráčů i fanoušků. Z hodnot, které jsou nové generaci českého fotbalu vlastní,“ prohlásil ředitel STES Luboš Koželuh.